Keresés ebben a blogban

2014. március 17., hétfő

Olvasói levél: Storytelling 1.

Életem legizgalmasabb időszakáról szeretnék megosztani egy történetet, ahogy életem szerelmét elkavartam egy roma pasi miatt. Amit rólam tudni érdemes, hogy egy 20onéves, tini korom óta biszex srác vagyok, de ezt sosem vertem nagy dobra. Kb. 3 éve költöztem össze először a barátnömmel, ami gondohatod, sok újdonsággal járt mindkettőnk számára, bár nem volt sok időnk egymásra az skola és a meló mellett. Amiről mesélni szeretnék kb 2,5 éve volt, tehát már együtt laktunk egy ideje. [ a sztorit több részletben írom meg, mert elég hosszú, remélem így is lehozod]
A biszexualitásomról a barátnöm sem tudott, máig nem tud, de nem is kevertem a pasizást és a csajozást. Emelleltt persze néha fantáziál az ember, szabaidőmben, munka közben is volt alkalmam netezni, néha chatelni. Én is vonzónak találom már rég a romákat, talán nem annyira lelkesen mint Te, de azért mégis:), első fiús kalandom is roma fiúval esett meg, de ez egy másik sztori. A lényeg, hogy megismerkedtem egy - akkor olyan 30 körüli - roma pasival a chat.hu-n, jófej volt, hamar kiderült, hogy sok tekintetben hasonlóan gondolkodunk. A farkunkról is küldözgettünk egymásnak képet, webcamoztunk néha ami azért is volt izgalmas mert én sokszor ezt a munkahelyemről csináltam :) 
A lényeg, hogy egyszer végül találkoztunk, munka után össze is futottunk az ö lakásától nem messze találkzotunk, dumálgattunk elsőre kicsit kínosnak érztük a személyes találkozást,de hamar a szokott mederben kezdett folyni a dolog. Ránk is sötétedett, és séta közben poénból elökapta a farkát, amire én nyugotan mondtam, hogy nem zavar...akkor elég poénnak tünt. Korábbi chatelseinkből tudtam, hogy neki nincs senkije söt éppen lakótása sem, ö pedig tudta rólam, hogy barátnőm van, mégis megkérdezte nem mennék-e fel hozzá, hogy könnyitsünk egymáson, és bele is mentem. Felmentünk hozzá, elöször csak egy kis kézimunka, aztán be is kaptuk egymásnak. Az én farkam nem igazán méretes, és nem is lesz mindig kő kemény, ö viszont elég jó húspénisszel volt(van) megáldva, alapból volt majdnem akkora puhán mint mikor nekem kemény, és egy - mint később kiderült - 18centis elég vaskos fasszá keményedik. Egy kis szopi után bedobta, hogy dugjunk, amit akkor én még nem csináltam...ezért bedobta, hogy én dugjam meg őt! Egy darabig nyaltam a fenekét, de nem igazán ment, hogy be is tegyem, a barátnöm is eszembe jutott elég gátlásos lettem hirtelen. Ezért mivel mindketten fel voltunk spanolva, picit ingerülten bedobta, hogy akkor megdug ö engem, amire rábolintottam végül, és azt hsizem ez volt az ami a törést jelentette, tulajdonképpen innen indul a sztori. Gumit húzott, elöször hátulról probálkoztunk, de mivel én úgymond szűz voltam nem sikerült, ekkor azon voltam, hogy hagyjuk,de belementem még egy próbába, ekkor végülis ráültetett ami már sikerült. Meg kell mondjam örülten feszitett, fájt, de mégis izgalmas volt. Egy jó 10 percig játhatott bennem, ami sokszor megyötört a tempó miatt, de akkor már úgy voltam vele, hogy minden mindegy. Végül ráverte az arcomra, ezután kicsit megenyhült. Meg is dícsért amitől még gázabbul éreztem magam, felajánlotta, ha ilyen gyengén muzsikál a farkam, amit szerinte nem kell szégyellnem, és nem bántani akar, akkor sivesen beszállna hozzánk harmadiknak, még úgy is hogy titkolja a mi kettőnk "viszonyát". Mire hazaértem a barátnöm már vacsizott, eltusolt, volt már ilyen hogy késöbb értem haza, de kiszúrta, hogy valami nem lehet rendben...majdnem egy órát álltam a zuhany alatt, de alig vártam, hogy a csajom érintsen.
Kicsit büntudatban telt a másnap, nem is beszéltem a roma csávóval. De ott motoszkált a fejemben a gondolat, a barátnőmet imádtam, és tényleg ha szeretünk valakit, akkor ami neki jó az jó nekem is, nemde? Ebben a szellemben vettem fel újra a kapcsolatot a roma pasival.
De ezt már csak a folytatásban... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kommentelsz, kérlek ügyelj a helyesírásra, ez is moderálási szempont!
Illetve, mellőzd személyes adatok, e-mail, vagy más oldalak címének közzétételét!