Keresés ebben a blogban

2013. július 25., csütörtök

Válasz a levelekre

Kaptam két, részben hasonló tartalmú levelet, ezért ezekre most egy posztban reagálnék! Remélem nem bánják a tisztelt kérdezők! :)
Többen gondolom tudjátok, vagy sejtitek, hogy a posztokat nem mindig frissen készítem, hanem ütemezve kerülnek ki a blogra, ezzel a kapott két olvasói levél felére azt hiszem válaszoltam is. :)
Az egyik, hogy nem költöztetem-e a blogot a tumblrre? A válaszom: nem!
A indoka föleg az. hogy követni így is lehet G+-on és ez már egy beszoktatott rendszer, másrészt megeleht, hogy elvesznék a sok hasonló tumblog között. :)


A másik, furább kérdés, vagy inkább kérés, hogy az illető nem igen tudja az angol nyelvterületen használt mértékegységeket átváltani. (nem véletlenül nem idézem a levelet, de fütyiméregetésről van szó :D ).
Az ember második legjobb barátja a kutya után a google :D, de mindent az olvasókért! Tehát íme egy link, ennyit szeretnék, és tudok a kérdéshez hozzátenni:
A fenti linken, a számokat be lehet írni sokféle irásmóddal beírhatjátok,és sokmindent kiír róla, többek között cm-be, vagy méterbe, vagy hasonlóba is átváltja amit mi is tudunk értelmezni. És még a Firefox gyorskeresőjébe is be lehet tenni :)

Remélem segítettem, mindenkinek további jó böngészést kívánok!
XOXO 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kommentelsz, kérlek ügyelj a helyesírásra, ez is moderálási szempont!
Illetve, mellőzd személyes adatok, e-mail, vagy más oldalak címének közzétételét!