Keresés ebben a blogban

2013. július 4., csütörtök

Hatáááááás szünet és egy izgalmas olvasói levél

Kedves olvasóim, talán észrevettétek,h lassabban jönnek friss posztok, ez egy hosszabb nyáir kiruccanásom miatt van így, de apránként majd újra erőre kap a blog:) Addig is egy olvasói levél részletével kárpótollak benneteket! :)
"Ez az utóbbi videó a cigány sunával bejövős. nekem is cigány barátnőm van, pedig magyar vagyok. A szex azóta h ogy egyyütt vunk sokkal jobb mint az előzőekkel (2 magyar), nem olyan szemérmes, sokkal vadabb. Példa erre: Márciusban a szülinapomra meglepett a testével xd, már benne voltunk a javában, vagyis nekem már nem sok kellett amilyen tempóban lovagolt rajtam, amikor fogta magát lekapta a gumit a cerkármról, és lovagolt tovább de gyorsabban ahogy csak birt. Amikor látta hogy készülök elmenni, odahajolt hozzám és a fülembe súgta: gyereket akarok! te jóisten ekkorát még nem élveztem életemben miközben "beszartam". Ezután fogta magát és bevett 1 eseményutáni tabit, nagy vihogva rajtam. de említhetném még a strandolásunk is, most hogy melegebb lett kimentünk hárman, barátnűjével a strandra, barátnőm félmeztelenre vetkőzött , és megkérte kenjem be naptejjel. Addig hülyütünk, amíg felállt a cerkám a szpídóban, na erre mindketten nevetni keztek, barátnőm beült elém hogy takarjon , majd félrehúzta a gatyóm és elkezte verni a crerkám, barátnője meg mosolygva mondta, nem gondolta hogy ilyen szép fütykösön van :d Ez a két példa jól mutaja hogy nem vagyunk szentek,:D de jól megvagyunk, attól még hogyő cigány én meg magyar"

A történethez még annyit fűznék, hogy a rosszlanyok.hu-n több helyes cigány csaj van fent újabban... reklámot nem csinálunk ingyen, de a csajok arccal hirdetések között érdemes barangolni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kommentelsz, kérlek ügyelj a helyesírásra, ez is moderálási szempont!
Illetve, mellőzd személyes adatok, e-mail, vagy más oldalak címének közzétételét!