Keresés ebben a blogban

2013. július 14., vasárnap

A vonzalom háttere - levélrészlet

Egy rajongói levélből egy részlet, hogy mi is keltette fel az érdeklődését a roma pasik iránt:


"Komolyra fordítva a szót, az egész hármas úgy jött szóba, hogy a gimis kollégiumi évekről beszélgettünk (ami nem is olyan régen volt még hála Istennek, utálom ahogy telnek az évek) kinek mikor volt első csók, szüzesség elvesztése, illetve szobatársainkról. Végzős voltam, amikor a az egyik szobatársamnak roma pasija lett, tökre belezúgott, áradozott róla, hogy milyen jó a szex vele. Ennek fül- és szemtanúi voltunk (hárma egy szobában), a koliégium ablakain a sötétítők ramaty állapotban voltak, kintről közvilágítás, így behúzott függönynél sem estünk orra. Szóval, csak azt nem láttuk halottuk, amit nem akartunk. Egy héten kétszer ha nem többször áttjött (átszökött) a barátja a lányszintre éjjelente. Egy idő után rendszeresen masztiztam amikor csinálták és azt kívántam bárcsak én lennék azon az ágyon. Olyan ütemben még pasinak csípőjét nem láttam mozogni, ahogy neki, ha lassított akkor meg szinte visszhangzott ahogyan döngette. Nem zavartatta magát, tuti, hogy izgatta, hogy két csaj hallhatja. Egy reggelen, ébresztés előtt a szobatársam sebtiben kapdosta fel szemem láttára a használt óvszereket, széles mosollyal az arcán (4 darab volt) és egyik sem volt üres! :o"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kommentelsz, kérlek ügyelj a helyesírásra, ez is moderálási szempont!
Illetve, mellőzd személyes adatok, e-mail, vagy más oldalak címének közzétételét!