Keresés ebben a blogban

2013. június 2., vasárnap

Olvasói levél - Egy cuckold naplója FRISSíTÉS

Gondoltam h megosztom veled és az olvasókkal a történetem, hátha másnak is kedvet/bátorságot ad a cuckoldhoz. Noha a valódi (házasságon belüli) cuckoldnak teljesen ellene vagyok, de van rá más mód ld. az én példámat. Olvastam most a chaten h keveslik a képet, de nincs több mert ilyen céllal nem készül se videó se fénykép, mert a legfontosabb a diszkréció, ebben mindhárman egyetértünk. A mellékelt képnek „speciális” szolgálata van: Ha 1 aktuális szeánsz elmarad vmi miatt, akkor az úrnőm telefonon keresztül megaláz, instrukciókkal lát el, és ezalatt nekem ezt a képet kell néznem.
Jó pár szeánszon vagyok túl, csak hát a hasonlóságok nagyok, így összefolynak az események, csak ismételném magam. Anális aktusok, mind az úrnőm mind a mesterem felől tabu, amúgy bárhogy megalázhatnak.
Teendőim általában a következők: orálisan kényeztetem a mesterem a szeánsz elején, h merev legyen a farka, ennek időtartama attól függ h mennyi lidokain krémet masszírozott a farkába a szeánsz előtt, többnyire ma már nem kell külön mondania mesteremnek h „magyar geci nézz a szemembe ha a faszomat szopod” (volt h le is köpött ), majd jól megdugja úrnőmet. Mint már írtam közben nyalom/szagolom az anusukat felváltva, ill ha a póz engedi mesterem golyóit nyalom/szopogatom, van h az úrnőm kiveszi bullom farkát időről-időre, és ráhúzza a fejem, majd folytatják. Mesterem a szeánsz végén elmegy az úrnőmbe(gumiba), amit én úrnőmről (pl.: mell, has, fenék, láb, anus) elfogyasztok, vagy olyan is egyre többször h a teli roma gecis gumit felhúzom, és úgy verem ki magamnak, miközben a bullom farkát tisztáranyalom. Ettől megyek el az egyik leggyorsabban, mert nagyon megalázó. A vége mondjuk kellemetlen, mert ilyenkor extra mennyiségű ondót fogyasztok, miközben a hátam közepe sem kívánja. Megegyezés alapján, szeánszot megelőző 3-4 napon mesteremmel önmegtartóztatást eszközölünk, így tele „tankkal” szórakozunk.
Kb. ezek amik így hirtelen eszembe jutottak, de szívesen veszek bármilyen javaslatot, és megcsináljuk szeánszon. (szerk.: megjegyzésben a poszt alatt lehet üzenni a szerzőnek)

Szerk.: Egy kis illusztráció, a nagy sikerre való tekintettel :)
Piss; My Ebony Cuckolding Wife from kinkmasterk on TnaFlix.

1 megjegyzés:

  1. Ijjaj. Nem semmi levél, a videó passzol hozzá! hármasoztam már párral, ott én szopattam a csaj azalatt a párja nyomta hátulról. aMikor rendesen telibe verte, utána 69eztem a csajjal. Nem bántam meg

    VálaszTörlés

Ha kommentelsz, kérlek ügyelj a helyesírásra, ez is moderálási szempont!
Illetve, mellőzd személyes adatok, e-mail, vagy más oldalak címének közzétételét!