Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 12., vasárnap

Trikós Pujáró újabb tanácsa: Hogyan csavarj az ujjad köré egy roma szeretőt

Sok magyar csaj óckodik a romáktól, de a faszukat azért nem veti meg! :P
Íme pár szubjektív tipp, hogyan legyetek jóban, hogy mindhármótoknak jól legyen!

Ha a párod mellett szeretnéd,hogy egy nagyobb, élettel teli fasz aládverjen néha... a legjobb ha egy roma csávóra fogadsz!

Az ismerkedés része... mindenki a maga stílusa szerint, ahogy érzitek:nem kell kurvaként adni, de azért látszódjon,legyen meg a nézésed, nem kell nagyon nyomulni, maradjon tartásod is.

 Ne sumákolj legyél őszinte, ha bejön a csávó, dumáljátok meg a szitut, hogy egyikőtöknek se legyenek meglepetések. A roma csávóké általában vastagabb, a magyar nők nagyon szépen hozzá tudnak tágulni :P
mielőtt belevágnátok csekkoljátok le egymást... semmi extra, egy nyugodt zugban cicik elő, és térdelj elé! A csávó látja, hogy komolyan gondolod, és te is csekkolod cerkát. A romák között sok a bika, de nehogy csak a szája legyen nagy :D

Hogy hova jártok szitutól függ, ha együtt laksz a pároddal, a legkirályabb alkalom, ha tuti nincs otthon,és a közös ágyatokban baszatni magad!

Ha találkoztok mindig legyél rendben, csípd ki magad,legyél tiszta! A kanod a legjobbat érdemli belőled.
Mindig hangolódj rá, tüzeld fel magad, és jegyezd meg igazi bika farkára kár gumit húzni!

Meghívó gyanánt küldhetsz egy aktot a mobiljára néha, hogy érezze,h még izgulsz rá!
Előjátékként ne csak nyalasd magad, dorombolj, masszírozz, mintha a pasid lenne, megbánni nem fogod!
Ha vele vagy engedd el magad, azért van,hogy vaduljatok büntudat nélkül, ereszd ki hangod, punci és segg szinte alap. Élvezd ki, hogy van mit meglovagolni,játssz magaddal, ne akar egy percig sem jó kislány lenni!

Vagy éppen csak kapaszkodj ahogy tudsz, de ne törödj semmi mással!

 Ne legyél finnyás, sőt ne törődj a gecivel, ha szereted még jobb...

A pároddal is alakitsd úgy a szexuális életed, hogy minél inkább a szeretői kapcsid pörgesse.
Tanulj meg időzíteni: nem sokkal azután miután elmegy a kanod, ha hazaér a pasid vesd rá is magad, mindegy mennyire ki vagy.

Nyalasd magad amennyit csak lehet, ha a párod ráérez,h talán kevesled, igy be is ismerheted, anélkül, hogy egy szeretőre gyanakodna... és a csávód is pörgeti majd, hogy a járatott puncid otthon nyalatod!
A legjobb haa aa puncid a csávódnak szenteled, a párodnak csak ennyit adj belőle:
Így egy teli roma fasz után is élvezheted a pároddal, nem kell megjátszanod magad, és öt sem bántod meg!
Ezek a tuti tippek, hogy megtartsd a szeretőd, és a párod is boldog maradjon veled :)

(szerk.: ezek csak tippek, mindenkinek a saját felelősségére ismerkedjen)




5 megjegyzés:

  1. A kövi történet megtörtént, de néhány dolgot megváltoztattam h ne lehessen rájönni kikről van szó. Előzetesként annyit, h a párom már nem tudom hányszor megcsalt az ex barátnőjével, miközben hajtogatta h mennyire szeret. A szomszédunkban lakik egy ari pasi (roma) akinek nagyon jó teste van, kondizik, és már nem egyszer próbálkozott. (fiatalabb is nálam pár évvel, ő 21) Persze élettársamra való tekintettel (ő az igazi) sosem léptem túl azt a bizonyos határt, ahogy senkivel sem. Most viszont bosszúra szomjaztam. Áthívtam mondvacsinált indokkal a házunkba, amíg „Zoli” (kitalált név ugyebár) éjszakás volt. Jobban megismerkedtünk és megmondtam neki az igazat, hogy csak szexre kellene. Elmosolyodott, nem tűnt megbántottnak, benne volt. Megbeszéltük a Nagy Találkozásunk időpontját. Előlegként, le kellett cumiznom :D ami nagyon tetszett, mert ő volt az első roma pasim. Méretre kb. 18-19cm, de így is vagy 5 cm-rel nagyobb mint a páromé, és ami nekem nagyon számít h jóval vastagabb. Letolta a gatyóját és elterült a fotelunkban. Mindent rám hagyott, csak mosolygott, én meg félénken elkezdtem dolgozni, de elég hamar belejöttem. Furcsa volt h mennyi előváladék volt a farkincájában. Többször azt hittem h elélvez, mert mondom ennyi előváladéka nem lehet. (igaz viszont h semmit nem siettem el, nyalogattam a golyóit, puszilgattam a hasát, farkát pihenésképpen). Amikor elélvezett annyi gecije volt :o hogy alig bírtam nyelni. Az íze viszont iszonyatos, de én jó kislány voltam :D A szám fájt 1 kicsit utána, mert nem vagyok hozzászokva, h egy pasi 5 percnél tov. bírja h szopják, de ő legalább 20 percig kitartott.

    VálaszTörlés
  2. Igazából volt lelkiismeret furdalásom, de amikor arra gondoltam h Zoli hányszor hazudott a képembe... Két hétre rá volt a „Randi”. Most délutános volt a párom, viszont már vagy 1 hónapja nem voltunk együtt a megcsalásai miatt, szó szerint könyörgött 1 szimpla kézimunkáért, amit Nem kapott meg! Már a végén utalt arra, h én is félreléphetek 1x, csak h kibéküljünk (azaz kikefélhesse magát). Viszont megegyeztünk, hogy ha hazajön, akkor lehet köztünk vmi, mondtam neki h számítson 2. fiú jelenlétére és komoly Büntetésre (amire nagyot nézett összehúzott szemöldökkel, de már minndenre hajlandónak látszott). Tudni kell Zoliról, h nem szereti a romákat, kifejezetten a roma pasikat (persze a fiatal roma lányokat mindig nézi sunyin...) A szomszéd pasit meg mindennél jobban utálta, tudván h tetszem neki, és nem is tagadta le. Egyszer még majdnem össze is „verekedtek” rajtam, h miért nyomul, annyira, de párom (vékony testalkatú) kapott 1 fülest és lenyugodott. Naszóval előre megbeszéltem mindent a szomszéd pasival nevezzük „Laci”-nak, h amellett h több orált is beígértem a jövőre nézve, és 1-2 kefélést, bólogatott elégedetten, csak annyit mondott h semmi buzisat nem vállal, beéri ő velem :D. Amikor Zoli hazaért a munkából, fogtam és bekötöttem a szemét, majd pedig a kezét, és annyit mondtam h ha lemeri venni őket akkor pakolhat, akármennyire is szeretem.

    VálaszTörlés
  3. Bevezettem a hálóba és hanyatt fektettem az ágyon, mondtam ne mozduljon, és csinálja amit mondok. Laci kijött a fürdőből ahol megbújt (gyúrásból jöt amúgy) letérdeltem elé és hozzáláttam. Majd pár perc múlva odasúgtam neki h kövessen, és azt akarom h keféljen meg ahogyan csak bír. Kutya pózban térdeltem Zoli feje fölé, h lehetőleg a bikuci ánusza az orrához közel legyen szex közben. Látszott Zolin az undor, de nem foglalkoztam vele, csak élveztem Laci vastag meleg farkát. Időnként kivettem a farkát (tudom hiba volt) és rányomtam a puncim Zoli szájára, had ízlelje meg a bika élménylevét. Elkezdtem masszírozni párom farkát, ami ösztönzőleg hatott rá, végül tette a dolgát. Igaz el is ment hamar. Ráordítottam mit képzel magáról,és gyorsan belekentem a szájába az gecijét, majd pedig befogtam orrát száját, lenyelte. :D mosolyogtam én is meg Laci is aki csinált 1 képet telójával. Feltakarítottam gyorsan a maradékot majd pedig folytattuk a dugást. Párom most már tényleg megadta magát. Nyalta a puncim mikor kellet, már akció közben is. Egyszer egyszer lejjebb nyomtam a popsim, h Zoli orra-szája hozzáérjen a bika ánuszához. Elsőre bele is nyalt véletlen puncira várva, felnevettem. Laci nem vette jó néven de folytatta. Vagy 45 perc telt el, amikor a bika jelzett h el fog menni. Ekkor én már 2 orgazmuson voltam túl, sose hittem volna h 1 roma farkinca mire nem képes. Kivettem gyorsan a farkát és szoptam ahogy csak bírtam.

    VálaszTörlés
  4. Megtörtént a csoda, annyi geci jött belőle h alig fért a számba, de most nagyon igyekeztem. Zolinak megint csak elkezdtem verni a farkát, de közben kinyittattam vele a száját, igaz beszélni éppen h csak tudtam a sok anyagtól, és mind beleköptem a szájába. Erről megint csak készült 1 kép. Láttam rajta a mérhetetlen undort. Mondtam neki h ki ne merje köpni, de le se nyelje. Laci pár percre rá megint ágaskodott, úgyh folytattuk a dugást, vertem párom farkát, miközben a bikatejet cumizta. Mondtam neki h csak akkor mehet el ha lenyeli ami a szájában van. Megtette. Láttam h könnyezett, de mondom megérdemli. Átmentünk a nappaliba, páromnak meg mondtam h ne mozduljon. Kb 1 óra kefélés, én meg 2 újabb orgazmus után Laci elélvezett megint. Elégedett volt. Csendben elköszöntem tőle, majd visszamentem a páromhoz, levettem róla a kötéseket, és mondtam neki most már megbocsátok és megkefélhet.

    VálaszTörlés
  5. Ez vagy 20 percig tartott, a bikának a gecije még bennem volt, úgyh a dugás végén megint kinyalattam magam vele. Elmentünk zuhanyozni, és békében lefeküdtünk aludni. Zolit igaz megviselték a történtek. Most néhány hónappal később, visszatekintve megérte, mert még soha nem volt ilyen erős kapcsolatom a párommal. Lacinak a farkát havonta 1x-2x min. leápolom, mert az ígéret szép szó :D Zolinak volt 1-2 kellemetlen pillanata a Lacival, amikor együtt elsétáltunk a házuk előtt, és ő rövidnadrágján keresztül vakargatva farkát mosolyogva kérdezte, h kér e valamelyikünk „tejet”, amin nevettem visszafogottan. Azt a pár képet amit Laci készített megtartottam a biztonság kedvéért, és megmondtam páromnak hogy ha még egyszer félrelép akkor kikerülnek az internetre, és megtudják a haverjai róla h egy romabikatej imádó :D. Annyit még hozzá szeretnék tenni, h csajok ha tehetitek annyi roma farkat szopjatok, amennyit csak lehet (nyelni kell!), mert ez a magyar lányok kötelessége és örök élmény:D!

    VálaszTörlés

Ha kommentelsz, kérlek ügyelj a helyesírásra, ez is moderálási szempont!
Illetve, mellőzd személyes adatok, e-mail, vagy más oldalak címének közzétételét!